AZƏRBAYCANDA RƏQABƏT SİYASƏTİNİN ƏSAS PRİNSİPLƏRİ MÜƏYYƏN EDİLİR

Azərbaycanda rəqabət siyasətinin əsas prinsipləri müəyyən edilir.

Rəqabət Məcəlləsinin layihəsi Milli Məclisə daxil olub.

Məcəlləyə əsasən, rəqabət siyasətinin prinsipləri aşağıdakılardır:

– sahibkarlıq fəaliyyəti də daxil olmaqla, iqtisadi fəaliyyətin azad və sağlam rəqabət şəraitində həyata keçirilməsinin təmin olunması;

– rəqabətin təmin olunması, qorunması və inkişaf etdirilməsi;

– iqtisadiyyatın inhisarsızlaşdırılması və rəqabətin stimullaşdırılması;

– rəqabətin məhdudlaşdırılmasına səbəb ola bilən sazişlərə, davranış və hərəkətlərə (hərəkətsizliyə), habelə təbii inhisar fəaliyyətinə dövlət tənzimlənməsinin və nəzarətinin təmin olunması;

– qiymətlərin bazarda tələb və təklifin qarşılıqlı təsiri əsasında formalaşması;

– sərbəst qiymətqoymada müştərilərin mənafeyinin nəzərə alınması və sərbəst seçim hüququnun təmin olunması;

– müştərilərin və təbii inhisar subyektlərinin maraqlarının uzlaşdırılmasının təmin olunması;

– rəqabəti məhdudlaşdıran sazişlərin, təmərküzləşmələrin və hökmran mövqedən və təbii inhisar mövqeyindən sui-istifadənin yolverilməzliyi;

– bütün bazar subyektləri üçün bazara sərbəst giriş, resurslara bərabər əlçatanlıq və bərabər tənzimləmə şərtlərinin müəyyən edilməsi.